mandag 7. november 2011

Tjuvstartet adventpyntingen


Med et lite ønske om at julen skal vare litt lenger, så har jeg begynt å pynte litt i stuevinduet. Jeg elsker at de er dype, aberet er at det blir fort mørkt. Alt er skaffet hos Lille Interiør, jeg får vel snart ikke lov til å handle der av min bedre halvdel;). Det fine med Lille interiør er at du ofte kan finne skatter som ikke finnes andre steder. Ved et tidligere besøk overhørte jeg en telefonsamtale mellom kunde og en i butikken, kunden ville gjerne ha en spesiell hylle fra Hübsch og det var bare Lille Interiør som hadde og var nærmest henne ifølge samtale med Hübsch, hun bor i Sandvika.



2 kommentarer:

  1. Hei Liza :o) Jeg husker ikke navnet på butikken jeg var innom, men husker at skøytene kostet mellom 49 og 69 og var nyyedlige :o) Skøytene på bildet er ganske like. de koster 89,- hos http://www.selskapsshop.no/ds_product_info.php/products_id/1920 men jeg tør ikke å bestille de fra nett i tillfelle de ikke er like fine som de jeg forelsket meg i ;o)

    SvarSlett
  2. Jeg ser at jeg må på lille interiør. Jeg må ha den hjorten og den hinna! Herlighet så vakkert!

    Koselige bilder fra stua deres!

    Fabelaktig start på uken til deg, kjære!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...