torsdag 24. november 2011

Adventskrans og pynting

Da jeg var i Oslo for litt siden var jeg innom en indisk butikk i nærheten av Cacas og der fant jeg en del fine ting deriblant denne adventsstaken. Selve staken er ikke så spesiell i seg selv, men jeg likte at den hadde små flasker festet på den og den har potensiale. Jeg gikk over veien og sanket mose og brukte grener fra hagen siden kransen er relativ liten, bukte jeg overflødige grener fra kirsebærtreet.
Denne alleen er rett over veien fra meg, så når jeg går tilbake kan det se ut som om jeg har en allee opp til huset mitt;) Drømmen er å ha en på ordentlig.

Koste meg med forberedelser til helgen:)
Bordet er nå flyttet inn i stuen og nå trukket ut så den er 5 meter langt. Jeg skal bare ha 7 personer på hver side på lørdag og søndag blir den nok lenger.
Fremdeles rotete;)

1 kommentar:

  1. Adventsstaken ble helt nydelig :o) Bare to dager igjen til det første lyset skal tennes" Tiden går så utrolig fort! Ha en strålende helg!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...