tirsdag 1. november 2011

Give away igjen:)

Give away på Lizas matverden og Lizas verden
trekning 15.11.2011
Jeg henger ikke med i svingene her, plutselig er det over 3000 sidevisninger og over 1000 unike besøk på matbloggen. Innleggene mine er vår mathverdag, det jeg lager eller kjøper ferdig til middag pluss litt ekstra. Tar med meg alt på godt og vondt. Lager barna noe så legger jeg ut det også.
Her inne på hverdagsbloggen har jeg pasert 7000 sidevisninger og over 2000 unike besøk, her inne putler jeg med min hjemmehverdag.

Eldstemann liker å bake, lage ting og smykker, nr 3 liker å lage mat selv om det er en stund siden han lagde noe nå, han har for mange fritidsaktiviteter. Til min bursdag i 2008 fikk jeg en veldig fin bursdagspresang av han, min da 12 åring ga meg 1 middag i uken i et halvt år. Han skulle lage middagen for meg, til oss:). Det ble mye pasta spesielt Carbonra som er hans favoritt. Var ikke jeg heldig? Noen synes kanskje ikke det var så spesielt, men det varmet mitt morshjerte. Nummer 3 er glad i å spise maten, det er de forsåvidt alle sammen, men han liker ikke å lage noe særlig, bare nyte og spille musikk. Nr 4 hun på 4 år,  blander seg bort i alt, hun skal være med på det meste:)

På matbloggsentralen står det et innlegg om Lek med maten konkurranse, forsøkte å få med meg barna, men uten hell. Gutta synes ikke kjøkken artikler til 50.000,- var noe særlig;), premien er kanskje ikke noe som står øverst på tenåringsgutters liste.

Jeg synes det er fint at barn får ta del i maten, så tenkte jeg at jeg skal lodde ut 3 sett med barnesett med visp og mini silikon muffinsformer. Fine å ha i Julekalenderen, så for å rekke det, kommer trekningen å være den 15.11.2011. Disse skal også oppi julekurvene våre, til de vi kjenner med små barn.

Pluss litt materiale for å lage noe av det som skal i julekurven, embalasje og etiketter til kakemiksene og fyllet. Vinneren får bestemme farge på skrifte selv og hva som skal stå på etikettene. Legger også med litt forskjellig, men siden kurven ikke er ferdig kan jeg ikke vise alt nå. Noe ser dere under og resten får være en overaskelse.
Give away på Lizas matverden og Lizas verden
trekning 15.11.2011           
Link til julekurvens innhold

1 lodd skriv en liten kommentar 
1 lodd legg deg til som følger  på Lizas verden eller Lizas matverden
(følgere får automatisk 1 lodd når de kommenterer, husk å skrive hvor mange lodd du tar)
2 lodd link på siden din eller del på Facebook
   5 lodd hvis du gjør alle de tre tingene over. 1+1+2=3
 Du kan være med selv om du ikke er blogger, legg igjen en kommentar og hvilket lodd nummer du tar.
Velger du å være anonym så skriv hvilket loddnummer du tar.

Hvis noen lurer på hvorfor jeg har så mange av disse tingene, så er det fordi jeg kjøpte inn til alle små vi kjenner og jeg kjøpte litt for mye og andre ting jeg har kjøpt er kjekt å ha. Samtale mellom mannen min og jeg"Hvorfor har vi så mange av disse her, trenger vi dem?", "De er til våre venner med små barn." "Kjenner vi så mange med små barn?", "Jeg finner på noe" og "noe" ble give away her i bloggverdenen.

Klem
Liza

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...