mandag 14. november 2011

Fått dilla på å støpe

Fått dilla på å støpe med betong.
Denne gangen brukte jeg avretningsmasse, det var det jeg hadde tilgjenglig akkurat nå.
Får å få frem lyset bedre i disse telys holderene tenkte jeg at det ville vært fint å noe mønster på.
For english press here
Jeg brukte en brikkene av barnas gamle mose gummi matter og klipte opp og limte på innsiden av plastkrusene og fylte med masse og la en annen kopp oppi. Jeg har støpt "flere trær" også, det blir også vertinne gave i år til de som liker sånt. 
Til de som vil gjøre dette, så vil jeg anbefale å bruke murpuss/mørtel og ikke avretningsmasse.
I murpuss/mørtel så vil glasset eller lysene jeg putter i holde seg der, men i avretningsmasse vil det flyte opp og må veies ned og det er ikke alltid like heldig.

For å bruke ord som kidsa bruker creds til Mrs Hardy;)

11 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Så utrolig kreativ og flink du er! wow!

    Fabelaktig ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så kult :-) Tror jeg må legge denne iden som bokmerke ja :-)

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig kreativ! Jeg er imponert! Ønsker deg en magisk dag!

    SvarSlett
  4. Så kult da..
    Ha en flott mandagskveld!!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så stilige, flotte lykter :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. du og du så flott - og kreativt!
    Love it :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Kreative og flotte lykter, tror jeg må prøve dette til sommeren. Det ser ut til å være uteaktivitet...

    SvarSlett
  8. Wow, så flink du er:)

    Jeg har også hatt betongprosjekt i tankene;)

    Har sendt mail til Kjersti nå, så da er du påmeldt:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Så flink du er :) De ble kjempefine!

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    SvarSlett
  10. Oi, så utrolig fine!!:) Så flink og kreativ du er!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  11. Betong er massivt lekkert! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...