torsdag 17. november 2011

Mer te julekalender

Jeg har fått en del spørsmål på mail angående te julekalenderen så da tenkte jeg skulle vise den igjen. Ønsker du en mal så send en mail til liza.jenssen@gmail.com eller gi meg e-post adressen din i kommentar feltet, epost er enklest:)

Nestemann som skal få denne kalenderen er glad i engler så da skal hun få en med engler på
Her skal jeg vise en enkel måte å masseprodusere på.
Printet ut teposemønstrene med engler
Klippet ut som dere ser over
brettet
brettet igjen
og brettet igjen
så skar jeg opp 
Nå må de stiples
stiple med en kniv rundt den lille firkanten hvor teposen festes 
og øverst ved åpningen
Fest teposen
Jeg har brukt dobbelsidig teip, men du kan også lime. Fra tuppen av saksen til flappen fester du tape eller limer
limer igjen
Ferdig tepose:)
Baksiden, du kan sikker lage et fint mønster her også.
Teposer ferdig til å pakkes i esker eller poser.
 Jeg har kjøpt te denne gangen men man kan også lage sin egen, ved å sy små gassbindposer som du fyller med ønsket te.
Mine bevingedeord for dere som ønsker noen tips
1. Vær glad i deg selv           2. Morgenstund har gull i munn             3. En venn er en gave du gir deg selv
4. Men eldes, kvinner blir voksne          5. Du er vakker           6. Å si ja til livet er som å si ja til seg selv
7. Vennskap er en sjel i to kropper   8. Livet skal ikke begripes, men gripes  9. Gi deg en klapp på skulderen
10. Setter du pris på din venn, så si det.  11. Smil til verden og verden smiler til deg  12. Ut på tur aldri sur
13. Livet er herlig                         14. Glede drar glede med seg                         15. Husk å leve
16. Rynker betyr at her har det sittet et stort smil   17. Takk for smilet og gode stunder milioner små sekunder
18. Glede beruser                   19. Det glade hjertet lever lengst                          20. Du er den aller beste
21. Tenk positive tanker     22. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
23. Din venn er svaret på dine ønsker.              24. Den beste julekransen blir flettet av smil.

Håper dere kan glede andre med disse ordene også:)

9 kommentarer:

  1. Hvor kreativ er ikke du?! Jeg blir så imponert :)

    Fabelaktig kveld til deg og dine. Jeg er innlosjert i Trondheim for helgen :) Skal bare nyte og være sammen med fabelaktigmannen.

    Takk for alltid så søte kommentarer.
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips :-) Dette er lagret til en senere anledning :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Åååå, så supert med flere tips. Satt å klødde meg litt i hodet her og manglet inspirasjon! Hihi :)
    Du er kjempeflink, både gode ideer og å lage og ikke minst dokumentere og lære bort! Setter stor pris på det! :)

    SvarSlett
  5. så utrolig fint tips ♥ takk for at du delte ideen.

    SvarSlett
  6. Denne var bare helt utrolig flott <3 <3 <3
    Du er helt utrolig flink til å dele det du lager! For meg som er ny i dette er dette en blogg jeg kommer til å følge tett! En blogg jeg ble så glad av å lese!

    Masse lykke til videre i bloggen din<3<3<3

    SvarSlett
  7. Åååå, det er kanskje den koseligste julekalenderen jeg har sett! Synd jeg oppdaget bloggen din så sent, men jeg skal definitivt spare oppskriften til neste år! :)

    SvarSlett
  8. Supert tips! Jeg har sendt deg en mail og håper du kan sende malen til meg før jul ;)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Denne har jeg lett etter en ukes tid nå, etter at jeg så denne flotte ideen din litt for sent i fjor :)

    Er det fortsatt mulig å få en mal? :) Sender deg en mail jeg :)

    Ha en fin torsdagskveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...