torsdag 17. november 2011

Litt skjønnhetspleie


Gå og titt på Madame Chic.se eller deres Facebook side.
En venninne selger disse produktene og jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk.
Etter en uke med rennende nese, var huden under nesen ganske sår og vond og trengte sårt noe behandling. Jeg tok på papaya kremen og etter førstre strøk var det en betydelig forbedring, det var overaskende og etter 3 påføringen er huden glatt og myk igjen, jeg er frelst. Jeg har også skaffet meg fotpeie produkter og skal prøve disse nå, desverre har jeg utviklet psoriasis på føttene og sliter med det. 
Madame Chic er helt naturlig produkter utviklet av Gun-Inger Bertilsson som slet med alergier og hudproblemer som ung.
Det sies at produktene er kosmosøytisk og det betyr:

Ifølge I.S.C.D. (International Society of Cosmetic & Dermatology) anser man et produkt som "COSMOCEUTICALS" hvis de blant annet innholder disse momentene:

1. Benytter kun naturlige aktive ingredienser

2. Aktive ingredienser benyttes både i det pharmaseutiske og i det medisinske markedet

3. Produktene har et meget høyt innhold av aktive ingredienser

4. Alle produktene har en lav molekylvekt som kan garantere en dyp og rask penetrering i huden


Alle disse momentene garanterer raske og synlige resultater.
Dette med grå bakgrunn har jeg funnet på nett som beskriver kosmosøytiske produkter.

Eller som min venninne sier så nært opptil et legemiddel uten å være det og helt naturlig.
Anbefales på det sterkeste i hvertfall Papaya kremen.

Hanna sliter litt med "problemhud" og på henne ser vi at det er stor forbedring, og hun har forsøkt mange forskjellige produkter fra hudpleie salonger. Vel 3, men i hennes alder er det mye. "Problemet" er at hun er vant til sterkere saker på huden og føler ikke at hun "renser" ansiktet når hun bruker disse produktene, så milde er de:) missforstår henne rett her. Etter forsøket med papayakremen skal jeg definitivt  bruke ansikts produktene jeg også, men føler liksom at jeg må bruke opp det jeg allerede har først. En annen veninne som er like gammel som meg(1 år yngre) har også forsøkt og hun merket stor forskjell allerede etter noen få dager.

Så følg med det kommer mer om dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...