fredag 11. november 2011

Fotografering

To like motiver med fokus på forskjellige punkter fra den lyse siden
To like motiv her også, men fra den mørke siden og fokus på to forskjellige punkter.
Håper det er det hun mente med DOF

Da fortsetter jeg mitt påbegynte "kurs", for dere andre som "sliter" og har et ønske om å forsta hvordan man tar bilder så må dere inn å titte hos Magiske foto hun gir tips om fotografering. Jeg vil gjerne at hun fortsetter, ser allerede en forbedring i mine foto kunskaper og synes at alle dere som er og titter inne hos henne burde gi noen oppmuntrende ord:). For dere som allerede er superflike, fortsett som før:)
Foto fremvisning i Magiske verden ånd:)
Dette er også et DOF bilde, tror jeg, liker spesielt det klare speilbilde av madeleinen i kokeplaten.
Innlegg om kakene finner du her

4 kommentarer:

  1. Takk for tips..
    Foto er gøy!!
    Fineste helg til deg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!

    Fabelaktig fredag :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Lurte bare på om du har fått sendt sjokoladene jeg var så heldig å vinne? Er redd posten kan ha rotet den bort.

    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  4. Jepp, helt klart DOF :) Prøv dette i dagslys og det vil komme enda bedre frem. Syns det er utrolig gøy at du prøver ut "teknikkene" jeg skriver om!

    Spennende de kakene! Jeg lover å lese mer om de i morgen!
    Ønsker deg en magisk helg! Klem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...