onsdag 2. november 2011

Cup cake liners

For english press here
Jeg har vært å kjøpt meg cup cake liners, tror det er det heter, sånn papir man har utenpå cup cakene.
Oppdager at papiret har samme størelse som oregami papirene jeg har 15x15 cm og tenker dette kan man jo lett lage. Du kan klippe til anet morsom papir. 15 wilton liners koster 69 kroner i butikken, du kommer langt med saks papir og noen krus i samme størelse. Har du hullemaskin med mønster og border er det bare å bruke de også.

Tenkte at dette kan også gå oppi julekurven sammen med muffin mikser      
Wilton sine
Passer akkurat mellom to plast krus jeg har
Her lager jeg en av bakepapir



Her ser du noen av de jeg har laget.
 Papir og 2 krus skal også med i material pakken på give awayen

2 kommentarer:

  1. Så enkelt, så vakkert og såå dekorativt! Me love!

    Du er så inspirerende, søte deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Kult og kreativit. Jeg kjøper mine muffinsformer på ebay - synes det er så dyrt her i Norge. Men det er jo mye kulere å lage det selv!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...