tirsdag 15. november 2011

Bilder på veien hjem

Da vi kjørete hjemover og så solnedgangen, tenkte jeg at jeg måtte få tatt noen bilder og prøve ut 
Magiske foto sine tips, men gjennom frontruta i fart ble det kanskje litt annerledes.
Synes at bildene ble kule
Som regel pleier bildene som jeg tar under fart å bli ganske kjedelige

Liker denne ganske godt med kontrastfargene rødt og grønt 
For english press here
Her fikk jeg sjåføren til å parkere bilen
Jeg vet egentlig ikke hva jeg gjorde da jeg tok disse bildene. Kameraet var stilt inn på AV, iso husker jeg ikke, jeg forsøkte flere , lukker på det laveste.

God kveld





1 kommentar:

  1. Hei søta! Så mange fine bilder. Og atter en gang, tusen takk for all omtalen. Hvilket kamera har du? Hvis du fortsatt har bildene på minnebrikken kan du sjekke hvilke instillinger du har ved å velge bildet i kameraet og sette på infovisningen. Da vil du få opp alle detaljene. Jeg har mac, og når jeg høyreklikker på et bilde kan jeg velge vis info (altså når fila er lastet inn) da kan jeg også se kamerainstillingene.

    På det nederste bildet har du lang lukkertid, derfor får du med følelsen av at bilene raser forbi. Uten at jeg klarer å si det sikkert, da det er noe bevegelsesuskarphet i bildet, men jeg tror blenderen ligger på 8 eller mindre. Gøye å se om jeg har rett :p

    Ønsker deg en magisk dag. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...