onsdag 23. november 2011

Ikea tur og Mrs. Hardys utfordring:)

Juleglitter jeg fant på Ikea, er litt usikker på om jeg skal bruke det.

I dag var jeg en tur innom Ikea på vei hjem og shoppet litt:) Til søndag er det første søndag i advent og min bursdag, da blir jeg 41 og får huset fult av gjester. Det blir litt ommøblering hos oss, stuemøblene flyttes inn på kjøkkenet og spisebord inn i stuen. Så på Ikea i dag ble det kjøpt inn 7 meter med linstoff som skal brukes som duk, litt grønt til bordpynt, noen batteridrevet lyslenker, silikonformer med fiskemotiv som tenkte jeg kunne lage min versjon av salt sild med lakrisputeoppskriften jeg har laget tidligere se her pluss diverse småting. 
Dette skal ut i stuen og
Mye av dette skal inn på kjøkkenet
Når det er klart for fest skal jeg forsøke å ta noen Magiske foto bilder:)
til Mrs. Hardys utfordring er det de to øverste bildene og det nederste som jeg bidrar med.
Er det flere som tørr å ta utfordringen?

7 kommentarer:

  1. Blir sikkert et superfint bursdagsbord :-D
    Håepr jeg snart får til en tur til Ikea jeg også,
    skulle hatt litt småtterier derifra før jul!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Så gøy med bursdagsfeiring :)

    I dag har jeg forspist meg på sushi, elsker det!
    Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Jeg har kost meg med kaffe og en runde på bloggen din;)
    Så mye inspirerende å finne;)
    Takk for gode tips med tanke på leirefigurer, taklampe med smykker og mye mer.
    Du er super;)


    Klem fra Ann-M.

    Om jeg glemmer det:
    GRATULERER med dagen på søndag

    SvarSlett
  4. Planene klare for bursdagen forstår jeg ;)
    Mye kjekt på Ikea.
    Kos deg med forberedelsene.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Herlig med både Ikeatur og bursdagsfeiring:)
    Bursdagsbordet blir sikkert lekkert!

    Klem og ønsker om en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Herlig! Jeg skal også på Ikea nå! Gleder meg :):) Kos deg med forberedelser! :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...