torsdag 10. november 2011

Kveldstemning og treet har funnet sin plass:)


Vi har ikke hatt så mye pynt på soverommet etter at vi pusset det opp, noen ganger så mister man gnisten og det tar litt tid å få den tilbake.
Det er for sent for NIB utfordringen, men her er mitt soverom ihvertfall, jeg har fått pyntet litt og begynner å bli fornøyd med det. Treet som tittelen sier har funnet sin plass, på soverommet som armbåndtre:). Hvor putene, lampen og Tolix stolen kommer fra? Jo det er Lille Interiør. Når katten er bort osv;)
Her er et bilde tatt i våres, det så annerledes ut. Så ja, jeg er mye mer fornøyd med det nå:)

God natt

5 kommentarer:

  1. Hei. Arti at du har prøvd fototipsene! Synes du er flink! Og i dette bildet er det vanskelig lys.

    Koselig soverom dere har. Skulle ønske vår soverom var noe å vise frem, men sånn er det når man fortsatt er i renoveringsfasen. Digger den "SOUL" puta de.

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Utrolig inspirerende soverom! Mange herlige detaljer :)

    Fabelaktig torsdagskveld, søte deg!
    Jeg er skikkelig klar for helga :)
    klemklem

    SvarSlett
  3. for et deilig soverom.... tusen takk for kjempekosleig kommentar..

    SvarSlett
  4. Så gøy at du deltar i min fotokonkurranse. Nydelige bilder.

    husk at innlegget ditt må linkes direkte tilbake til mitt konkurranseinnlegg for å være gyldig, det er en del av reglene som Nikon har satt :)

    Finfin kveld!
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...