torsdag 3. november 2011

Juleåpning hos Lille Interiør

Ja da har kvelden kommet hvor Lille Interiør har hatt åpent utover normal åpningstid, Juleåpning.
Du ble møtt av smilende damer som serverte oss blant annet kjeks med brie og Christmas delight marmelade og gløgg fra Nicholas Vahé



Dette er bildene jeg fikk tatt for kvelden før kameraet gikk tom for batteri dessverre:(
Men det var godt med folk da jeg endelig klarte å komme meg til butikken. 
Designeren Andre Wallenborg var også innom med sin datter og kjøpte julepynt hun skulle ha på rommet sitt. Det var veldig hyggelig stemning inne på Lille Interiør, Cathrine og Rachel har stått på skikkelig for å få butikken juleklar. 
Jeg forelsket meg i de trestubbe lyktene fra House Doctor, de er nå lagt til på ønskelisten min, har nemlig bursdag om 3 uker:)

God kveld til dere alle:)
nå må jeg vist ta over for mannen min, minstemann er dårlig:(

Klem
Liza





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...