lørdag 19. november 2011

Lampe av sykkelhjul

.
Tenkte jeg skulle vise frem denne lampen jeg lagde i fjor.
Når man har tilgang til smykker og kommer på ideen at en lampe hadde vært fint å lage til utstillingen.
Jeg trodde jeg hadde noen stål ringer liggende hjemme, jeg samler på alt, men noen hadde dessverre kastet dem på fyllinga:( Desperat etter å finne noe å bruke tittet jeg ut bakdøra og så på syklene til barna og en av dem var i stykker, jeg tittet lenge på fronthjulet og det var helt og med litt spraylakk kunne det gå:)
Så lampen over består av en sykkelfelg som er spraylakket sølv, i midten henger en mindre ring fra ventilatoren på kjøkkenet som var til overs også sprayet sølv. Gjennom navet tredde jeg en ledning med sokkel, så var det bare å henge opp smykkene. Vips så hadde man en lampe, jeg brukte smykker med perler, bergkrystaller og sølv lenker. Dette er dessverre det beste bilde jeg har av lampen og den er ikke min men jobbens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...