tirsdag 8. november 2011

Enda mere natur i hus

Siden jeg er glad i urner, fikk jeg denne røde kina vasen av min mor til bursdag. Jeg takket pent og sa at det ikke var nødvendig " tenkte den ville passe med de andre du har fra da du bodde i Asia". Trenger ikke flere suvenirer tenkte jeg  i mitt stille sinn. Uansett nå har jeg stukket en av blodlønn grenene jeg kappet av treet ute i hagen, lurer egentlig på om jeg skal støpe den i betong som Mrs. Hardy har gjort.

Siden jeg allerede har skaffet litt nytt julepynt, så kunne jeg ikke dy meg, jeg pyntet grenen litt.
Det var alt for nå, det kan hende jeg tar det ned i morgen, kanskje litt vel tidlig å pynte

2 kommentarer:

  1. Hihi!
    Oh jul med din glede :)

    Fabelaktig kveld!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Her har det skjedd mye de istse dagene! Forstår jeg må se litt mer i morgen. Er trøtt og sliten nå, så jeg får heller glede emg til å lese litt mer i morgen. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...