torsdag 19. januar 2012

Mitt kjøkken


Kjøkkenet mitt er det rommet jeg oppholder meg mest, tror jeg. Det var opprinnelig to mindre rom som vi slo sammen, rett og slett totalrenoverte. Huset er en gammel låve som ble bygd om til hus i 1947.
Det var ikke lett å velge kjøkken og utstyr. Høyglans hvitt ble det og det skulle være minimalt med stæsj der:)
Det ble det ikke, sakte men sikkert har det kommet til flere møbler og ting. Mannen min sa til meg da jeg fant frem noen gamle hyller fra loftet "Hvorfor? Kunne du ikke ha sørget for nok oppbevaringsplass da vi pusset opp"




Nå har jeg ommøblere igjen og han bare rister på hodet. Det er gutta til mamma som har hjulpet til å bære hyllene rundt omkring og opp og ned, de er litt oppgitt over gamlemor. Målet er å få ferdig alle rommene og få rommene organisert slik at det blir enklere for oss å rydde og kanskje få satt opp de siste listene her og der.
Den ene hyllen tok jeg fra minstemanns soverom og det andre sto i et annet hjørne på kjøkkenet

Kokebok kroken, synes kanskje dette skapet passet best her. Utgangen til terrassen var her før vi bygget om og da syntes jeg at det var passende med en innebygd hylle.


6 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med på give away inne hos meg, og for et flott kjøkken dere har!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Liza!
    For et fantastisk kjøkken du har! Ble litt misunnelig på størrelsen og plassen merker jeg;)! Men Guri for en jobb dere har lagt ned!! Imponert!
    Gøy å se bilder fra hvordan det var før også, elsker før/etter bilder;)!
    Kjempekoselig å ha blitt kjent med bloggen din altså, liker meg så godt her inne!!;)
    God fredag og helg imorgen;)!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. God morgen:)Så vakkert ting blir når det blir hvitt. og kjøkkenet ditt er sååå koselig med plass til mange rundt bordet:)Hærlig!!God helg..klem

    SvarSlett
  4. Wow.. Blir nesten missunnelig.. (Men det er jeg ikke for jeg synes igrunn det er en ganske stygg ting å være ;)). For ett fantastisk flott kjøkken du har, med så mange vakre ting. Love it!

    Ha en kjempe fin helg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Syntes kjøkkenet ditt ser veldig fint ut. Hyllene ble bare nydelige når de ble hvite, også er det jo så gøy med litt åpne hyller så man ser alt det fine.
    Ønsker deg ei HERLIG helg!
    klemmer

    SvarSlett
  6. Takk for tips inne hos meg. Bare å følge med så ser du hvilken farge jeg lander på ;).
    For et fanastisk flott kjøkken du har.. med så mye fint stæsj i. I like!
    Klem Madelén

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...