mandag 16. januar 2012

Litt diverse fra meg


Denne bysten er av meg som 17 åring og laget av undertegnende, den er støpt i gips og patinert for å se ut som bronse. Husker fremdelse hvordan jeg laget den, vi fikk ikke lov til å se oss i speilet eller bruke bilder, bare ta på ansiktene våre og se på byste da så klart. Etter 24 år(uff) og mye flytting har den fått endel skader , men det har blitt en del av det faste inventaret hos oss, så den vanskelig å bli kvitt, dessuten er det en fint minne fra da jeg var yngre. 

Må bare vise frem dette flotte lysfatet fra Lisbeth Dahl igjen, jeg vant det på bloggtreff i Fredrikstad:) Har ennå ikke fått satt inn noe bilde i rammen, kommer snart.
Etter treffet på lørdag og mange besøk innom interiørbloggerene fra treffet, ser jeg at jeg har mye å lære.
I dagene frem over blir det muligens en god del opprydding i bloggen.
Klem

9 kommentarer:

  1. Foll med slike minner. Og det ser da ut til at du var riktig så flink også. Jeg har en leireklump hvor det står "glad i deg" som jeg fikk av min beste venninne på ungdomsskolen. Den er ikke så vakker, men jeg liker den. Hun er fortsatt min beste venninne.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så tøft å ha en slik byste du har laget selv... Det er minner det.
    Digger fortsatt det lysfatet ditt.... synes definitivt du var den heldigste dama på lørdag.
    Ha en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  3. Så fin en byste,det er stas med det man har laget selv:)Lysfatet er kjempefint og lyser sikkert opp nå i mørketiden.klem

    SvarSlett
  4. Bysten er veldig, veldig fin;)
    Og for en spennende prosess å lage den. Litt av et minne.
    Fatet er jo lekkert da!

    Ha en super uke;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk for en hyggelig kveld på lørdag ♥
    Det var innmari kost å hilse på deg. Også så fiiint lysfat som du vant. Heldige deg!! ;-)
    Oi for en flott byste. Fint minne :-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  6. Premien din var jo flott!! Nydelig byste, WOW!
    Takk for sist, hyggelig å hilse på deg og!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Så flott byste da, flink du er :):)
    Så moro at jentene dine likte gavene:)
    Vi får ta et treff igjen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Så herlig byste! Ikke verst å ha tatt vare på den etter alle disse årene :)

    Nydelig lysfat :) Me like!

    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett
  9. For en morsom og tøff del å ha i interiøret. Jeg elsker interiør som har sentimental verdi :)

    Forøvrig en nydelig lysfat også, Lisbeth Dahl er fantastisk.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...