tirsdag 10. januar 2012

Mye har hendt

Ja, det har skjedd litt av hvert hos meg, så jeg er helt puffet ut. Det mellom ørene føles som en bomulsdott og alle planene og ideene er helt borte, skulle ha gjort så mye men nå er det helt tomt. Prøver å se positivt og lyst på verden, men i dag er det tungt.
Jeg er i villrede hva skal jeg gjøre? 
Så jeg legger igjen noen bilder fra vårblomstringen i fjor hvor året fødes på nytt. Ser frem mot våren, håper det går over og kanskje det hjelper å komme seg på bloggtreff i Fredrikstad til helgen.

Klem

5 kommentarer:

  1. Hvilke valg er d du skal ta da?
    Sender over en varm klem, tunge dager er tøffe dager.. men så blir det bedre :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Etter regnet kommer solskinn:)God bedring til deg..Klem

    SvarSlett
  3. Det hørtes trist å vanskelig ut.
    Sender mange varme tanker til deg og en varm klem.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Jeg vet ikke hva som har skjedd. Men sender deg en varm klem og ett oppmuntrende smil! Ingenting er så galt at en klem ikke kan lindre :)

    Nattinatt!
    klem

    SvarSlett
  5. Håper det blir enklere tider fremover for deg! Vakre bilder av våren da. Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...