søndag 15. januar 2012

Bloggtreff i Fredrikstad

er de tre fantastiske jentene bak blogtreffet i Fredrikstad i går.
Det var først oppmøte hos Willmas Hus for litt shopping og champagne og det var 20-50% på varene for oss blogge damer:-), dessverre kjørte jeg så det ble nok bare sider på meg:(
Så gikk ferden videre til De Luna på bryggekanten til en meget rosa aften med tapas og drikke,
 STORE rosa goodiebags med mye innhold og veldig hyggelig selskap. Vi var 40 bloggedamer på treff og med mye latter og glede steg volumet betraktlig utover kvelden.



 Nøkkelring fra Georg Jensen, Grand cru lysboble fra Rosendal, Lysglass fra InHouse, Hjertesjokolader fra Husband & Wives, superfin mappe, penn fra TineK, liten duk fra Nyblom Kollèn, såpe fra Oriflame, leppomade fra Burts Bee, armbånd,  nett og kjede fra Lisbeth Dahl  og blader fra BoligPluss, Kamille, Rom123, ELLE decoration, Jeanne D'arc Living:-)
Men ikke nok med det, alle fikk en premie i loddtrekningen og jeg vant
dette fantastiske fatet med alt på og kjempesøt veske fra  Lisbeth Dahl, yay.
Den søte lille frosken holdt nesten på havne i søpla, for vesken var fylt med masse silkepapir og antaglig for å holde formen. Jeg syntes at den ene papir klumpen var litt for hard så jeg sjekket før jeg kastet den og der lå altså frosken inntullet i silkepapir
Tusen takk til de tre søte damene i Fredrikstad for kjempefint bloggtreff.
Min eldste datter sa før jeg dro at hun håpet at jeg fikk masse jeg ikke likte, for da kunne hun få tingene istedenfor. I dag var alle tre jentene i familien over tingen og diskusjonen var i gang:-)







16 kommentarer:

  1. Så bra det var en vellykket kveld :) Koselig!

    Kose deg i dag!
    Her er det skikkelig kjærestesøndag - me like!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for en hyggelig dag i går:) Helt perfekt!!
    Og du da, som vant det fine brettet med all den fine Lisbeth Dahl-pynten på, kjempefint ♥

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  3. Det så herlig ut! Flotte ting også :)

    SvarSlett
  4. Åh herlig altså! Så masse fint! Fin søndag til deg! Klem

    SvarSlett
  5. Takk for i går. Kjempe koselig kveld!
    Du vant definitivt den fineste premien synes jeg. Lekkert!!! Den lykta har jeg sikla på så lenge. Også den frosken da.. så nydelig. Godt du reddet den fra søpla.
    Jeg synes motivet på bloggen min var kjempe fint jeg... ;o)
    Ha en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for en superkoselig kveld:) Så hyggelig det var å bli kjent med deg! Og heldiggrisen;)) Så masse lekkert du vant i går! Det er deg vel unt!! Takk for "skyss og guidingtur" i nattemørket;))

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  7. Høres ut som om dere har kost dere på treff! Og så mye fint du har fått;)

    SvarSlett
  8. Hei snille deg og takk for i går!

    Synes det var kjempekoselig men skulle vel ha minglet MYYYYE mere for det er jo alltid veldig moro å treffe nye og spennede bloggere:)

    Vi kom oss vel hjem takket være deg og håper det ikke blir alt for lenge til vi treffes igjen!

    Stoooor klem!

    SvarSlett
  9. Så mye fint du fikk,
    tror dere hadde det koselig ja.

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei! Ja kvelden var kjempeartig! Var veldig hyggelig å treffe deg! Og jeg syns virkelig du vant den flotteste premien, heldige deg!

    SvarSlett
  11. Ser ut til at det ble en meget vellykket aften!:)klem

    SvarSlett
  12. Hei hei! Tusen takk for en kjempe hyggelig treff i går. Og ikke minst for at du hjalp oss hjem... du aner ikke hvor takknemlige vi var for det. Og også jeg var litt misunnelig på den flotte premien din ;).
    Håper vi treffes igjen en gang i senere annledning.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  13. Hei hei..
    takk for i for i går, kjempehyggelig å prate med deg!
    Bydelig den premien.

    Sees igjen i februar.
    klem

    SvarSlett
  14. Lite svar på din kommentar hos meg.
    Svalbard anbefales mens det enda er sne, for da er det penest der ;) Er lys rundt på våren også :) Klem

    SvarSlett
  15. For et flott innlegg Liza!
    Det var kjempekoselig å møte deg, du var en herlig og sprudlende person! Gleder meg til å følge bloggen din videre!!;)
    Grattis med super premie altså, den var jo bare fantastisk!! Godt ikke frosken havnet i søpla!!;)
    Takk for supert tips om topping til cupcakes, den skal jeg helt klart prøve!
    God ny uke til deg, stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  16. Oj! den frosken hadde ikke jeg sett da jeg pakket opp fatet, så godt du fant den:) Prøv å kyss den, kanskje den blir en prins;) hihi
    Var veldig koselig å møte deg, tusen takk for en super kveld:)

    Håper vi sees igjen:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...