torsdag 19. januar 2012

Nytt forsøk på bokeh bilde

Da gjorde jeg et forsøk igjen på bokeh fotografering, men vannkaraffelen bak ødelegger kanskje, den er ikke rund i formen og forgrunner er kanskje for mørk. Magiske foto har noen fantastiske tips på fotografering for de av dere som føler for å lære litt anbefales det å gå inn på hennes side.
Jeg tar bilder rundt omkring på kjøkkenet, tenkte jeg skulle få til et fint innlegg, men ser at bilder av rommet ikke blir så bra. Dere får nøye dere med mitt forsøk på bokeh fotografering enn så lenge.

5 kommentarer:

  1. Hei:)Jeg syns bildet ditt et utrolig spesielt og fint!Ingenting og klage på her..klem

    SvarSlett
  2. Hei søta. Du er kjempeflink. årsaken til at du ikke opplever "bokeh-effekten" er at bakgrunnen ahr jevn lys fage. hadde den hadde flere nyanser ville det vist bedre, for det i bakgrunnen trengner slettes ikke å være rundt. Tusen takk for at du linker til emg. Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er, jeg trenger virkelig å lære mer. Går på kurs for tiden, men det er vanskelig synes jeg.

    Lykke til med prøvingen.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Likte bildet ditt jeg, litt sånn mystiskt, og det er bra;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...