fredag 6. januar 2012

StiLiMAT i Son

I dag ble lunsjen inntatt på StiLiMat i Son, de hadde nyåpning 1. desember, men det har tatt meg noen uker før jeg endelig fikk tatt turen dit. StiLiMat er en kafe delikatesse butikk med utrolig mye godt fra inn og utland, de har faktisk mye fra små nisjebedrifter rundt om i norge og nærmiljøet. Er dere i nærheten anbefales det å ta turen innom, dere kan sjekke facebook siden deres her










Jeg Koste meg med en kalkunsalat med Stange kalkun og mango chutney med ferske mangobiter, tomater, chilli og hvitløk og husets spesial dressing, denne anbefales på det sterkeste.
Barna elsker spekepølser, så jeg måtte kjøpe med meg litt snaks til dem også.
Har dere muligheten til det ta turen innom, det er ikke mange slike nisje butikker igjen i distriktet, vi trenger dem. Jeg vil ikke ha begrenset tilgang på mat via Rema, Kiwi osv




2 kommentarer:

  1. God morgen:)Oi her er det sikkert mye godt!Så viktig at man støtter opp rundt sånne nisje butikker..Skal gi et vink til de jeg kjenner i Son..Her i Steinkjer har vi kjøttmaker butikk og det er her jeg finner godbitene til mine selskap:)Nyt lørdagen!Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  2. Dette så deilig ut..
    God søndag!!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...