mandag 25. april 2011

Nå begynner hverdagen igjen

Det har blitt mye blogging denne uken og i morgen begynner hverdagen igjen for min del og da blir det vel ikke noe blogging før til helgen. Men jeg har fått blod på tann, når det gjelder blogging og oppussing, gjøre ferdig det vi har begynt med. Jeg fant jo en del ting på loftet en gammel seng som jeg halverte og da fikk minstemann ny seng, jeg fant noen hyller kjøpt på 90 tallet

Ganske mye skrot på loftet

Trenger oppbevaringsplass på kjøkkenet, når man har rukket å bli 40 og liker å lage mat og søtsaker, ja da får man mye stæsj. Jeg tenkte at på denne veggen kunne jeg kanskje sette hyllene jeg fant på loftet
Slik ble det, tror kanskje de burde males om og da blir det mitt prosjekt fremover, male hyller og sengen til minstemann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...