tirsdag 3. januar 2012

Rockeulven på national teateret

Rockeulven på National teateret, det var ikke lett å ta bilder der inne det var for mørkt.
og når en skulle prøve å benytte seg av lyset med lukke tid osv, ja da ble det kornete.
Vi var 11 stk 4 voksne og 7 barn fra 4 til 16 år, forskjellig respons fra alle men i det store og det hele koste vi oss, ihvertfall før for da var vi på Mc. Donalds
Husker rockeulven fra da jeg var liten Grimm og gru, som faktisk gikk på tv rett før nyttår.
Jeg gjorde et lite forsøk på å lete etter litt informasjon på nettet og fant dette på Wikipedia, at den ble sent for første gang på nrk i 1983 kom som en overaskelse for jeg husker den fra tidligere av mellom 1978 og 1981 en gang.

3 kommentarer:

  1. Åh så herlg å dra og se rockeulven!
    Nydelig bilde av lysekrona!

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Så heldig du er, min datter er en tur i Oslo hos min søster denne helgen så jeg prøvde å få billetter, men alt var utsolgt.

    Masse fine bilder her på bloggen din. Liker bildet ditt inne hos Fabelaktig.

    Jeg gleder meg til å komme tilbake her hos deg.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Sååå heldig!!!
    Den skulle jeg og eldste dattra mi sett - vi digger den! Må se den hvert år på tv.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...