torsdag 18. september 2014

SoMe Greet i Brevik

Da kom endelig dagen hvor mange bloggerinaer og instagrammere skulle møtes i Brevik.
 Frk. Fabelaktig og Partyplaner Lise hadde invitert til en SoMe Treff i Brevik, en fantastisk perle av et lite tettsted i Vestfold. 
Tidlig den dagen var jeg fremdeles i København og for å si det mildt var det litt kaos.
Egentlig skulle det ikke være det, jeg og reisefølget hadde reist tidlig slik at vi skulle ha god tid og slippe å stresse.


Vi hadde sjekket inn og skaffet bagasjelapper og skulle bare få levert inn bagasjen og da begynner det. Shopperne hadde altfor mye i koffertene sine og heldigvis oppdaget jeg at jeg kunne ha to kolli med meg, men hvor skulle jeg finne koffert eller bag så tidlig på morgenen. Jeg samlet sammen tingene mine og da oppdager jeg at jeg mangler PC'n min den lå igjen på hotellet og verden raser sammen en smule, da var ikke overvekt det største problemet. Klokken var 08:10 og flyet skulle ta av kl 09:20. Jeg ringte arrangøren av turen og heldigvis var de fremdeles på hotellet og enda mere heldigvis var ikke hotellet mer enn 15 minutters togtur unna.
I mens jeg ventet på laptoppen måtte jeg finne et sted som solgte noe jeg kunne putte overvekten m inog reisefølget sitt. Jeg fikk kjøpt meg en bag og stakkars organisator kom løpende med laptoppen og jeg fikk levert inn bagasjen og gikk fra den hæ...... PC'n igjen, men kom raskt på at arbeidsverktøyet med alle bildene og dokumentene ikke var med meg igjen. 
For å gjøre denne delen av historien kort kom jeg med på flyet etter at jeg hadde blitt ropt opp over høytaleranlegget, jeg hadde klart å rote meg i feil ende av terminal A på Kastrup.

Neste problem var at hvordan jeg skulle komme meg til Brevik. Jeg hadde avtalt å sitte på med noen men jeg ville ikke klare å komme meg ned til avtalt møteplass i tide. Jeg løp rundt på gardermoen som en halshugget kylling for å finne ut om hvilket tog eller buss jeg kunne ta direkte til Brevik og ingen viste noen ting. Heldigvis ventet Landås frua på meg og vi kom frem dog litt sent men tidsnok til å være med på moroa.

Nå kommer det et lite billedras fra treffet.

Foto:Beate Hemsborg
Jentene hadde møtt opp på Norges mulig miste galleri for å registrere seg  og fikk utlevert velkomstdrikke
Foto:Tonerose
Det ble shopping hos Festfabrikken og alle gikk rundt med flere poser enn bare goodiebagen:)
Er du glad i å holde selskap og bake, ja da er dette stedet hvor du kan handle inn det du trenger. Har du ikke muligheten til å reise ned til Brevik finnes butikken på nett også festfabrikken.no eller så finnes Den lille festfabrikken i Skovveien 13 i Oslo.

Noen benyttet seg av muligheten til å prøve seg på silketrykk via Strand tekstildesign og noen stod ute sammen med Tonerose og lagde kakepynt.
Foto:Beate Hemsborg
 Det ble holdt noen foredrag av gründerdamer fortalte om starten på drømmene sine og prosessen med å starte opp for segselv. Som dere ser av bildet over ble det såklart instagrammet hele tiden, det er bare å gå inn på #some_greet og der vil du finne bilder fra dagen.



Det ble en liten båttur på oss i skjærgården utenfor Brevik


 Ferske reker fra Langesund ble inntatt og så klart med tilbehør fra Festfabrikken.
 Kos og lek ble det tid til og under ser der @barnelykke som prøver å slå hull på en sandalpiñata.
 Glade jenter på fergen tilbake til Brevik
Dagen endte hjemme hos Partyplaner Lise, her hadde Fabelaktigmannen og Partyplanermannen gjort i stand grillmat
Jeg reiste tidlig for jeg hadde vært på reisefot hele uken, men jeg hører rykter om 40l og jeg antar at det er voksenslush det er snakk om.
 Det var en flott fest, med glade jenter og alle koste seg.

Tusen takk frk. Fabelaktig og Partyplaner Lise for at dere organiserte dette:)

Bidragsytere
Social Media
Navn
Instagram
Anemones SkafferiAnette@anemonesskafferi
Den Lille FestfabrikkenTone@denlillefestfabrikken
FabelaktigMaia@fabelaktig
FabelaktigmannenMartin@fabelaktigmannen
FestfabrikkenLise@festfrue
FestfabrikkenVibeke@vibekestraume
FestfabrikkenKirsten@kirstengiftekniv
FestklarCharlott@festklar_
Mellomstor@mellomstor
PartyplannerJoachim@festfabrikken
SjøserviceStein@sjoservice
Tonerose DesignTone@tonerosedesign
Unni StrandUnni@unni_strand
Deltagere
Social MediaNavnInstagram
Annelise EdgarsdatterAnnelise@annelise_edgarsdatter
Bare SusanneSusanne @susiequ76
BarnelykkeBirte@barnelykke
Beate HemborgBeate @bhemsborg
Bo DillaBodil@bodilgausdal
camillaottrenCamilla@jannickesitt
DivamammaEva@divamammano
Ett levende hjemVibeke@friskigrenland
Fru GravningenHild Frøya@frugravningen
Fru MeyerIda@ida_meyer
Fru MælaRebekka@frumaela
HobbyvimsaLinda@hobbyvimsa
I vinduskarmenVeronika@i_vinduskarmen
Ina_camillaIna@ina_camilla
jannickesittJannicke@camillaottren
JattesJannicke@jattes
kakevraketCamilla@kakevraket
Kaos med kjærlighetVeronica@veronikadoli
LandaasfrueAina@landaasfrua
Landliv i RyfylkeBirgit@birgitav
Lille Frøken LLoreta@lille_frkn_l
Living four SeasonsVicky@livingfourseasons
Lizas MatverdenAnaliza@analiza_gonzales
Lulle og LabanCarina@carina_lulleoglaban
Lyse IdeerHeidi@lovelyblu
Marianailart69Maria@marianailart69
Mitt lykkelige livLinn Christin@linnchris
Nettas bloggAnett@anestee
ninajonskaasNina@ninajonskaas
Ninas skatterNina@ninasskatter
Positivt for degCamilla@camillayong
Rock My FeathersKristine@mrssofiedal
RosafrueTone@rosafrue
Tankespinn og VirvelvindKjersti@tankespinn
TretoenLinnea@linnea80
VannhullEli @vannhull
VivtraVivian@vivtra








Hashtagg for eventet er #SoMe_greet #festfabrikken #breviksfestivalen
Sponsorer


NettsideInstagramFacebookside
2 i spann@toispannFacebook
Anemones Skafferi@anemonesskafferiFacebook
Barfota@barfotabypiadesignFacebook
Den Lille Festfabrikken@denlillefestfabrikkenFacebook
Emmeselle@emmeselleFacebook
Festfabrikken@festfabrikkenFacebook
Festklar@festklar_Facebook
Ib Laursen@iblaursenFacebook
Love is green@loveisgreennorway
Mellomstor@mellomstorFacebook
Norcosmetics@norcosmeticsasFacebook
Santai@santai_noFacebook
Sjøservice@sjoserviceFacebook
Sögne Home@sognehomeFacebook
Stili Mat@stilimatFacebook
Tine K@tinekhomeFacebook
Tonerose Design@tonerosedesignFacebook


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...