lørdag 21. desember 2013

Gleder du deg til Jul?

Jeg gleder meg, for vi skal alle feire sammen i år, har vel alltid syntes det har vært kos med jul.
Jeg forbinder julen med å knytte bånd med familien, da jeg var yngre pleide vi å reise ned til Filippinene og hilse på familien der. Jeg husker det var stas, som liten var jeg ikke vant til så mye familie rundt meg, men feriene der nede var fantastiske. Å herje og leke sammen med fettere og kusiner, onkler og tanter som gjorde stas på deg og ikke minst besteforeldre.

Nå ordner og styrer jeg for meg selv i nytt hjem og det er litt rart.
Jeg har halvveis pyntet juletre, men venter med resten til barna kommer, hun Lille vil nok bli veldig skuffet hvis jeg pyntet ferdig.
Da treet kom i hus for noen dager siden satte jeg potten rett på gulvet. Jeg kjøpte et levende tre fra plantasjen på Vestby, det var på tilbud 249,-
Treet er ikke så høyt, like høyt som meg og jeg tenkte at hvis jeg satte det oppå noe ville det gi en illusjon av at det er høyere.
Jeg har noen Expedit hyller fra IKEA til overs, de jeg bruker til å oppbevare veden i, tenkte det kanskje ville være fint om jeg satt treet oppå en av de.
Jeg har sett i sosiale medier at mange er ferdig med å pakke gavene sine, men jeg har akkurat begynt. Vi voksne i familien har bestemt oss for å ikke gi gaver til hverandre, bare til barna og derfor blir det ikke så mange gaver å styre med. Det blir i hvertfall flere enn tre pakker:)
God Jul til alle der ute.
Klem


1 kommentar:

  1. Hei Liza! Vet du, jeg ble så glad da jeg så at du også hadde et lite tre oppå den kuben til ikea. Jeg pytet treet på mandag som var, har ikke lagt ut noe bilde av det ennå da, men har også satt mitt tre oppe på denne kuben. Nå driver mannen på med å lage et bort da, for det var det som var den opprinnelige planen. Han hadde sett det på en utstilling på ikea, men så var jeg så utålmodig, så satte treet oppe på denne kuben da. Nå er bordet klart for maling, så da blir vel den tøffe løsningen til mor, byttet ut. Nydelig du har det og jeg håper at du koser deg masse nå i førjulstida :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...