torsdag 22. november 2012

Sarah Hannevik en fremadstormende kunstner

Sarah Stover Hannevik som jeg ble kjent med da vi begge bodde en liten periode i Pusan Sør Korea, vi hadde begge fulgt mennene vår til den andre siden av kloden. Sarah fant kunsten og jeg har vært heldig å kunne følge utviklingen hennes.

Hun blander forskjellige medier for å gi bildene dybde og tekstur og hennes pennestrøk gir bildene et lekent uttrykk, mye av hennes bilder er laget med tanke på barna hennes og hvordan hun ønsker at barna skal kunne se verden og omgivelsen rund dem.
Hvis du vil lese mer om Sarah kan du gå inn HER
og HER kan dere like Face book siden hennes.

Sarah har gitt to bilder til Julebloggtreffet på Røed gård
så to heldige bloggere kan vinne et bilde hver. Bildene i dette innlegget har jeg lånt fra sidene hennes, hvilke bilder vi får er en overaskelse til lørdag.



1 kommentar:

  1. Flotte bilder :) jeg likte det nederste best <3

    Det blir en spennende lørdag, gjett om jeg gleder meg :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...