fredag 14. oktober 2011

Gog morgen:)

Vinduet ved vasken har fått en litt mer høstlig tema med pyntegresskar og noen nye planter og et planteprosjekt, vi får se om den overlever. Min mor omringer seg med planter og har dem i flere år, hun har kjempe grønne fingre, men jeg(sukk)

Det er fredag og vaske dag:( men det må gjøres og da har jeg fått det for meg at da skal jeg gjøre om på det meste:) Begynte med vinduet på bildet over og organiserte såper osv ved vasken.
Organiske og miljøvennlige såper en til oppvasken og en til frukt og grønnsaker, men samtidig har jeg oppvaskmaskin såpe i en krukke ved siden av som ikke er så miljøvennlig. Ideen å ha oppvaskmaskinsåper i krukke på benken fikk jeg av en venninne. Det er fult under kjøkken vasken min med all søppelsortering, restavfall, papir, glass og metall og bio og siden vi bruker disse såpene daglig og ofte får de stå på benken. Kanskje jeg skal finne noen nye pene påfyllsflasker til de flytende såpene.

Nå er det tilbake til vasking og kanskje litt ommøblering:) De andre vil nok ikke like det;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...