søndag 30. oktober 2011

Dagen i dag søndag 30.10.2011


Jeg vil også ha på meg maske og vinger roper Nelje når hun finner deler av kostymet til storesøster. Ta bilde, få se! Igjen! En liten morsom historie fra morgenkvisten, Nelje sov inne hos oss i natt og er et b-menneske som resten av familien. Vi voksne våkner først, titter på den lille og vekker henne forsiktig "Nei, jeg er trøtt, la meg sove, det er søndag":) Trøtt og sove kan hun ha lært av oss, søndag også, men hun har lært ukedagene og er veldig stolt av det. Sagt tidligere " Er det tirsdag i dag? (Jeg nikker) Da gleder jeg meg til i morgen, for da er det onsdag og da kommer pappa hjem"
Ellers begynte vi litt slapt i dag og dro ned på Mors og kjøpte nystekt brød og croisaint, det var fremdeles varmt da vi kom hjem
Forsøkte oss på Oreo kjeks og Dots, for oppskrift se her
Ryddet litt i hagen, jeg vet ikke om jeg har gjort noe galt og burde ha skjekket det først, men jeg har trimmet noen busker og trær for noen kvister og grener.
Trollhassel, hengepil og noen eplegrener, tenkte jeg skulle begynne å tenke julepynt.

God Søndag:)

Klem
Liza

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fabelaktig dag :) Deilig å kose seg!

    Har du tilgang på trollhassel?! Heldiggrisen!

    God søndag!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...