søndag 24. april 2011

Soverommet til lille bærtelure 1

Nå må jeg endelig få gjort ferdig soverommet til minstemann, slik at hun har et rom hun kan kose seg i 
mens hun er liten. Har flyttet alle sakene ut i rommet slik at jeg kan begynne på sovekroken hennes.
Her er det stuet inn masse rart.



Har forsøkt med litt vårrengjøring, som en ser det trengs, det har blitt stuet inn mye på loftet.
Under og bak ulike skrot og møbler, fant jeg denne sengen, en gammel seng fra 80 tallet i furu(jeg viste at den lå der). Den er 150 cm bred og 200 cm lang og vil passe perfekt inn i sovekroken til minstemann.
Fikk eldste gutten til å demontere den og bære den ned for meg.
Kappet sidestykkene på midten
så satte jeg sengen sammen igjen nå 150 cm bred og 100 cm lang.

Den passer akkurat inn i kroken på soverommet hennes
Hun ville sove på den i kveld, jeg har fått beskjed om å male den hvit i morgen(tror hun overhørte oss store jentene om at den ville være finere om vi malte den hvit.

 Hun har arvet mye rosa fra storesøster, men har jo fått noe nytt, en liten pute fra Designers Guild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...