søndag 24. april 2011

Armbånd

Det skal være mange armbånd for tiden og jeg har fått helt dilla.

Mine favoritter akkurat nå er disse her fra So B(Børre), Hultkvist og NoraNorway
Møtte Børre på en messe i fjor høst hvor han hadde mange av disse armbåndene oppetter armen, syntes det var kjempekult. Han hadde på seg sine egne smykker, armbånd fra Samer kolleksjonen til BeChristensen  og tennisarmbånd, han hadde sikkert fler men det var disse jeg la merke til. Jeg må innrømme at jeg hadde veldig lyst på ett tennis armbånd, men for at det skal synes må man 3 karat tilsammen og det blir fort dyrt, men jeg fant denne som er avbildet under fra Hultkvist med Svarowski strass og den duger for nå.
De mest brukte for tiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...