tirsdag 19. april 2011

Hvorfor blogger jeg?

Ja, hvorfor blogger jeg, hvorfor har jeg begynt?
På FaceBook eller bare Face (blir fortalt av min 16 åring at jeg er sååå gammeldags fordi jeg sier FaceBook eller bare skriver FB fordi jeg ikke gidder å bruke mere tid og energi på det enn jeg trenger) hender det at det dukker opp linker til forskjellige blogger. En del av bloggene er fra førtiser som meg, som skriver om livserfaring, modenhet, følelser og drømmer, mange er ganske underholdende på godt og vondt og noen rett og slett pinlige.
Jeg tenkte at dette ville jeg også prøve, en offentlig dagbok på nett, kjenner jeg meg rett så varer det ikke så altfor lenge. Er kjent for å ha en meget kort "attention span" som det heter på godt norsk;). Som jeg nevner i
profilen min har jeg blitt FØRTI og kanskje dette er måten å bearbeide det på, til nå har shopping vært terapi for meg, men ender opp med mye rart jeg/vi ikke trenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...