fredag 22. november 2013

Riktig størelse er viktig


I går var jeg en tur innom Oslo og møtte på Fabelaktig og Lifestyle by Sessan, vi var på Freya sine lokaler på Moteforum på Skøyen. Til Sushi og wraps fikk 5 damer en liten innføring  i viktigheten med å bruke riktig BH, for å sitere en som skal få bli anonym"size does matter" til fnising, mye latter blant oss eldre. Mange der ute bruker altfor ofte liten kopp og for stor vidde rundt brystet.


Problemet med å bruke feil BH størelse er at mange får nakke-, skulder- og ryggplager, spesielt om man har store byster.
Freya er et merke under Wacoal Eveden og er hovedsaklig utviklet for kvinner med former og store byster.
Deres undertøy finnes i forskjellige farger og de kommer i forskjellige print.
Jeg fant noen jeg likte der iblant denne under heter Deco Honey i fargen Jade. 
Jeg synes undertøy er et must og føler meg ikke vel hvis ikke undertøyet er anstendig. Opp gjennom årene har jeg brukt masse forskjellige merker, billige som dyre, men synes det bare er i de siste årene at jeg har fått riktig hjelp til å velge passform og størelse. Jeg har tidligere brukt både C og B cups, men det var helt feil jeg skulle bruke D. Når jeg tenker D cup ser jeg for meg Anna Nicole Smith på H&M plakater som laget trafikk kaos rundt omkring en gang på 90 tallet og som dere ser er jeg ingen Anna Nicole, eller brukte hun dobbel eller trippel D. Å vel jeg har sett på meg selv som Barely eller Can't complain i følge en morsom liste som gikk rundt på nettet for mange år siden.
Som nevn mange farger og mønstere på undertøyet deres



Litt mer fakta om Freya
·         Freya ble lansert i 1989, og er laget for at kvinner med store bryster skal føle seg vel. Freya er i hovedsak utviklet for kvinner med former og store bryster.

·         Freya åpnet nettbutikk allerede i 1999, slik at kvinner over hele verden kunne handle Freya kvalitetsundertøy på nett.

·         For å kunne ha det bredeste utvalget av undertøy med store størrelser, har Freya utviklet mange nye og ulike kolleksjoner hvorav vanlig undertøy, badetøy, natt-tøy og sportsundertøy er noen av dem.

·         Freya vil hjelpe kvinner med å finne rett størrelse på sin BH, og lanserte ”Holy Fit” i 2010 – et konsept som skal hjelpe kvinner med å finne rett BH.

·         Freya selges i om lag 60 butikker i hele Norge, og kan også handles på nett.

·         Se www.freyalingerie.com

Nå som vi har blitt målt og sett på de ulike modellene og funnet de vi liker, spurte
Frøken Fabelaktig om jeg ikke ville posere i undertøy i mitt neste matinnlegg på Lizas matverden, men nei det blir nok ikke det så dere får nøye dere med hun snella under som kokkelerer i undertøyet og bildet over hvor jeg holder opp en BH foran genseren
Hvis dere lurer på hvem de andre medsammensvorne er, så er det:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...