mandag 24. juni 2013

Lunsj med Samsung

Forrige uke var jeg invitert med på lunsj av Samsung hvor de nyeste prduktene deres ble presentert. Det var hvitevarer, mobiltelefoner, kamera, pc, tv, lydanlegg osv.
Etter noen år i Sør Korea Samsungs hjemland, har man lært at om man skal ha kvalitet så kjøper man Samsung
Lunsjen ble holdt på Sawan på Frogner, en moderne thai restaurant som har tatt over etter Le Canard.


 Vi begynte med assortere velsmakende fingermat, vi fikk crispy duck og utsøkt dessert som avslutning på et herlig måltid. Gå inn HER for å se på menyen deres, det er ikke siste gangen jeg spiser der.
Vi ble underholdt med flott sang og musikk av vakre Carmen Villain
Som nevnt tidligere så ble det presentert mange forskjellige produkter, men det var spesielt to jeg fattet interesse for. 
NX300, et smart høytytende systemkamera som er enkelt å ta med seg. Med ultrasensitiv APS-C CMOS-sensor, lukkerhastighet på 1/6000s og hybridautofokussystem tar du førsteklasses bilder - stille eller i bevegelse, i dagslys eller mørket. 
SMART Camera 2.0 med WiFi gjør det dessuten mulig for deg å dele bildene dine direkte med venner og familie, og autolagre dem direkte i nettskyen.
Les mer HER
Jeg må kjøpe meg et nytt kamera så jeg vurderer denne, det jeg likte med dette kameraet, er det faktum at du kan sende bilder med en gang via wifi, liten og passer godt i hånden, at den har touch screen og tar fantastiske bilder. 

Var det noe som fikk fart på meg den dagen, var det denne stekeovnen. En todelt stekeovn hvor du kan bake kake og dampe fisk samtidig og man kan ha opp til 70 grader Celsius varme forskjell på de to kammerene. Les mer om den HER
For å være litt rosa;) antrekk for dagen var kjole fra Ganni kjøpt på Lille Interiør
og sko fra Michael Kors
Når man har en liten i hus blir det mange fingermerker på speil og vindu og med tenåringer, minstemann og meg blir det fort bombet;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...