torsdag 26. mai 2011

Stuen i Korea

Denne stuen savner jeg. Da vi endelig hadde funnet leiligheten vi kunne tenke oss, fikk vi den pusset opp slik at det passet med møblene vi hadde med oss fra Norge. I dag er sofaen oppe på TV-rommet til barna, bordet brukes nede i stuen og teppe ligger slengt ett eller annet sted, urnene er også spredt rundt om kring. 
Leiligheten var på ca. 250 kvm fordelt på to etasjer. Barna hadde egen avdeling oppe med egne soverom, stue, bad, garderobe, tekjøkken og kontor. Nede var det stor stue, kjøkken, kontor, master bed room, walk in closet, bad, omkledningsrom/soverom, kontor, vaskerom og pikerom bak kjøkkenet. Savner faktisk hele leiligheten, jeg fikk det slik jeg ønsket meg. Jeg skal ikke klage, jeg liker huset her hjemme også, men det tar bare evigheter før vi blir ferdige.
Utsikten på en overskyet dag, på en klar dag kunne vi se over til Japan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...