tirsdag 3. mai 2011

Mitt favorittrom


Etter å ha bodd ute i noen perioder så blir mann vant til en god del ting, som for eksempel master bedroom, walk in closet og eget bad. Jeg fikk egen walk in closet i fjor, endelig, det mangler noen lister her og der, det er heller ikke det største, men det er mitt.

Over ser dere badet, den ene veggen i garderoben min, soverommet og noen av mine favorittplagg for tiden.
Kjole fra Munthe pluss Simonsen kjøpt på Z Woman i Moss i fjor høst, Opal dress  i hvit(creme)fra Riccovero by Christian Aadnevik kjøpt hos Aqua femme på Torget Vest i Drammen, denim kjole fra Maggie Wonka også Z Woman og buksedress kjøpt hos Claire DK på Triaden i Lørenskog .Knaggene er kjøpt hos Lille interiør på Jeløy i Moss.
Det var reklamen for i dag;) Damene har mye fint så løp og kjøp:D

Soverommet er litt bart akkurat nå, prøver å bestemme meg for hvilke farger jeg vil ha her.
Sengen ble kjøpt inn da vi bodde i Hong Kong i en butikk som heter Tequila Kola, de hadde en butikk i Oslo også for en kortere periode på slutten av 90 tallet. Himmelsengen var en ungpikedrøm som jeg fikk oppfylt og det er relativt høyt opp til madrassen, selv mannen min på 195 cm dingler med bena når han sitter i den.
Vi satte opp skyvedører og litt hylle plass utenfor garderoben og badet, for å få mer plass til klær pluss diverse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...