lørdag 21. mai 2011

Malte Fretex funn

Slik ble det lille runde bordet og kisten, bordet tror jeg at jeg bruker ute i gangen og kisten på rommet til Nelje.
Før

Hun vil male, Nelje hoppet opp i sengen kl. 07:30 og lurte på når vi skulle begynne.

Etter

Satte på et skinn trekk, tror jeg valgte riktig farge eller burde jeg ta på saueskinn? Noen som har en mening om det?

Siden vi var så godt i gang Nelje og jeg, så malte vi noen ting til.
Denne fikk ny farge igjen, den skulle ikke være rosa alikevel.
I dag har vi vært produktive og en liten sykkeltur til Alby har vi også fått til.

3 kommentarer:

  1. Heia!
    så gøy å møte på en navnesøster da :)
    Ha en fin helg! Hilsen Liza

    SvarSlett
  2. Hei!

    Har bestemt meg for å hjelpe alle som har bedt om det, så send meg en mail med et knippe bilder så skal jeg få laget en header til deg:)

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Så koselige bruktfunn! :) Jeg synes puffen ble veldig fin med det trekket! Evt. kan du jo bytte til høsten/vinteren, da kan det jo være deilig
    med skinn... :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...