mandag 5. januar 2015

En spiseskje olje er alt du trenger.

Sponset innlegg.

Har du lyst til å spise sunnere?

Jeg har testet en maskin som gjør det enklere å spise sunnere, Actifry fra Tefal.

 Med en spiseskje olje skal du kunne fritere 1 kilo pommes frites.
Jeg har brukt poteter som jeg har skåret opp, lagt i vann en halv time for å få ut mest mulig av potetstivelse. Potetstripsene ble lagt i Actifryen med 1 ss olje.
Det ble som dere se anstendige pommes frites, sprø utenpå og myke inni.
 Jeg har også wokket i den og det fungerte også helt utmerket.
Jeg var litt overasket over hvor bra denne maskinen fungerer og hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe pent om den, for første forsøk ble bare helt forferdelige men det var jeg som gjorde feil.

Har du lyst på å vinne en maskin, kan du gå inn HER og alt du må gjøre er å legge igjen en kommentar, hvis du går inn HER og liker Facebooksiden øker du sjangsene for å vinne en Actifry.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...