tirsdag 15. oktober 2013

Its my life



Nå er jeg nødt til å skjerpe meg og ta tilbake livet mitt.
Den siste tiden har jeg følt meg dårlig, slapp og har hatt mange vondter.
Som sangen sier Its my life og det er jeg som er nødt til å gjøre noe med det.
Jeg har begynt å trene og for å få en liten ekstra dytt har jeg kjøpt en personligtrener pakke med kroppsanalyse.
Hensikten med dette er at jeg ønsker å bruke minst mulig medikamenter i hverdagen som diabetiker og se hvordan jeg endrer meg i løpet av denne perioden.
 Kropsanalysen er ikke så gal. 
Jeg var på den tyngre siden av normal.


En venninne er distributør for Nuskin og hun ville scanne meg for å skjekke antioksidant nivået mitt, hvor mye kroppen min tar opp av vitaminer og mineraler. Den analysen var ikke så veldig bra:(

Så nå er det bare å begynne å trene regelmessig, spise sunt og ta vitaminer.
Finner jeg motivasjonen igjen kan det hende det kommer mange sunne oppskrifter på matbloggen:)

Må skjerpe meg her inne også og med den nye given kan det hende det kommer litt oppdatering på hvordan jeg forandrer meg, hvis jeg forandrer meg ha ha ha:)

Meg på Instagram og tror jeg lar være med bilder med tettsittende treningstøy;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...