onsdag 27. februar 2013

Åpning av ny Home & Cottage butikk

I dag åpnet det en ny Home and Cottage butikk på Sandvika Storsenter
og i kveld skal det være en bloggtreff:)
Er det flere der ute som skal?
Jeg teller på knappene om jeg skal ta meg en tur eller ikke.
Jeg har dessverre forslått nedre del av korsbenet og øvre del av halebenet, orker jeg å kjøre så langt. Å, vel nå har jeg ligget i ro og gått på smertestillende i noen dager, så det kommer kanskje til å gå bra.

Kommer jeg, så håper jeg å se dere andre bloggere der:)

Klem
Liza

3 kommentarer:

  1. uff, Liza! God bedring!
    Ha det fin tpå treff om du skal dit.

    Klem

    SvarSlett
  2. Det hørtes ikke bra ut! Jeg skal ikke, kommer meg dessverre ikke dit :/
    Men kos deg masse om du drar og husk å ta det med ro :)

    God bedring! :)
    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Uff! Å slå halebeinet er sinnsykt vondt.

    Jeg skal dit! Sitter å venter på at kl skal bli sju nå. Du får helt sikkert nye muligheter til å bli med på bloggtreff.

    God bedring!

    Klem fra Karen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...