onsdag 5. desember 2012

Home and Cottage bloggtreff

I går var jeg på bloggtreff på Home & Cottage
Vi ble ønsket velkommen med lys gløgg(spiced applesider) og cupcakes.
Marianne ønsket oss velkommen, Hanne, Christine, Ida og Kristin fra sortimentsavdelingen fortalte litt om årets julepynt, kommende trender og hvordan de jobber i Home & Cottage. 
Det var mange herlige kjente fjes og nye fjes,praten satt løst og er det noe som er sikkert så er det veldig hyggelig på bloggtreff med interiørdamer:)
Vi fikk en liten utfordring, dekk ditt eget julekuvert og vi kunne bruke hva som helst i butikken.
Jeg tok med meg gløgg, cupcakes og bollen med tørket eple og rosinblandingen med meg rundt i butikken, jeg blogger jo mest om mat, så oppdekkingen måtte ha noe som man kunne spise og drikke.

På bildet under er det som endte som mitt bidrag til utfordringen deres
Vi fikk goodiebags også og de inneholdt noe til neste utfordring fra Home & Cottage, det kommer i et senere innlegg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...