fredag 23. mars 2012

Ommøblering

Der hvor den sorte sovesofaen sto i stua har jeg nå ved hjelp av gutta satt tilbake det store skrivebordet/skatollet, american roll top desk tror jeg det heter, kjøpt en gang på 90 tallet i Hong Kong.
Gutta har blitt sterke og kjekke å ha når mor trenger litt bære hjelp.
Sofaen byttet plass med skrivebordet og ble båret opp til "biblioteket" slik at det går an å sitte der oppe.
Det er en inovation sovesofa og er tungt som et uvær, jeg måtte hjelpe gutta litt opp trappen med den.
Mannen min ristet oppgitt på hode da han kom hjem og så at møblene hadde blitt flyttet på igjen.
Ellers har vi kost oss i godværet og gutta har gått i shorts.
God kveld
Klem

3 kommentarer:

  1. Alltid gøy å ommøblere :)
    Shorts til og med, høres herlig ut!
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. ommøblering er kjekt! Ekstra kjekt når gutta kan hjelpe :)

    Fineste lørdagen til deg, idag har jeg ingenting på tapeten og jammen meg er det godt!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Veldig grei med sterke gutter som kan hjelpe!!
    Likte så godt det treet med de fine små husene på!! Kjempestilig
    :-)))
    Legger meg som følger!

    Klem Fru Samuelsen:-))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...