tirsdag 21. februar 2012

Beklager

Blogging har blitt nedprioritert den siste tiden, dessverre. Med 4 barn og sykdom har nyåret vært en påkjenning, det har vært ett eller annet konstant. En dag var puffen plutselig ute av en, jeg har bare sett på eller tenkt ut ting å gjøre og lenger har jeg ikke kommet.
I dag fant jeg frem laptoppen igjen, så da blir det kanskje noe ordnings på dette.
Frem med kamera og legge bort Tab'n eller den ligger ved siden av, har blitt bitt av word feud basillen.

Da skal jeg forsøke å være produktiv og i morgen er jeg alene hjemme igjen i noen dager. I vinterferien er familien spredt for vær og vinder og jeg håper jeg for organisert og lagt bort alt.

Vi blogges

Liza

8 kommentarer:

  1. Det er såå lov til og gå lei innimellom og spesielt når det er sykdom og slikt..
    Uansett du blir ikke glemt og gleder meg til innlegg fra deg igjen:))
    klem

    SvarSlett
  2. Good bedring til dere:)
    fine tulipaner på innlegget under!
    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake, innimellom så prioriteres bloggen vekk, og det er selvfølgelig helt greit:)
    Men kos at du er tilbake ♥

    Kos deg med alenedager, det er utrolig hva man får gjort da:)

    SvarSlett
  4. Tenkte på deg og at det var lenge siden - kos å se innlegg fra deg!
    Men - jeg har FULL forståelse for at det blir mye innimellom, da er det godt å roe ned og fokusere på det viktigste.

    Jeg nyter blogging nå etter pausen før jul, om enn ikke hver dag ;)

    Håper alle er friske igjen og at det blir lysere dager :)

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Koselig at du er tilbake :) Godt dere er på bedringens.

    SvarSlett
  6. Savner alltid innlegg fra deg <3
    Men er samme lunta her om dagene..

    Jeg heter forøverig cathelica på WF ;)

    Fineste dagen til deg.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Det er lov å ta pauser innimellom :)

    Har savnet deg da!
    Si ifra når du er i Oslo neste gang, så tar vi en lunsj!

    Fin onsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei Liza;)
    Koselig at du igjen er her;D
    Når sykdom og alt hoper seg opp er det virkelig lov å prioritere alt annet en blogging.
    Vi er her vi vettu.

    God bedring og god lørdag.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...