torsdag 1. september 2011

Vår sommerferie, Granbostad i Terråk Nordland

Sommerferien vår ble sen i år, men vi hadde en fin tur alikevel. Min mann elsker å fiske så i år bestemte han seg for at vi skulle feriere i Norge. Vi leide et nedlagt gammelt gårdsbruk som heter Granbostad i Terråk, Nordland  via Plathes Eiendommer. Stort gammelt hus med innlagt vann og ute do, det siste var det noen i familien som reagerte på;)
Barna ordner til pølse grilling

Jeg steker pannekaker ute

Pannekakene fikk nyrørtete bær til og alt du ser på bilde over er plukket rundt hytta, bortsett fra åkerbærene men de var like i nærheten de også.

Vi fikk fisk også.

Glad i å lage mat som jeg er, så ble jeg ordentelig begeistret for en av ovnene som var i hytta
Denne måtte bare prøves

Vi stekte vafler
Med nyrørte bær og rømme

Foccacia
  og brytebød:)

2 kommentarer:

  1. Hei hei. Du bare MÅ MÅ MÅ legge ut oppskrifen på de bollene!!! Så utrolig gode!!!! Takk. Klem.

    SvarSlett
  2. Hei Lise, hun delte med deg:) Jeg kan legge ut en fornorsket oppskrift, dessverre er det noen ingredienser du ikke får tak i her. Skal si ifra når bollene er på nett. Hyggelig at du likte bollen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...