torsdag 29. desember 2011

Snart nyttår og mere pynting

Da er julen nesten over og forberedelsen til nyttårs feiringen har begynt.
Vimpler er veldig inn nå og jeg følger som alle andre, jeg måtte så klart lage en som det står Godt Nyttår på og hengte den opp med en lyslenke fra Ikea.
Vi skal være ti rundt bordet i år og vi bryner hodene våre for å komme på noe godt for oss voksne men samtidig barnevennlig.
Jeg må innrømme at jeg føler vel at jeg knapt for snudd meg rundt før det er på'n igjen med noe nytt.
Heldigvis er det en stund til før man skal pynte til påsken.

2 kommentarer:

  1. DETTE SER JAMMEN FLOTT UT! EN SUPER IDE MED VIMPELREKKE OG LYS :) Jeg har kost meg med desmberinnleggene dine - koselig!

    Tusen takk for støtte og varme tanker - det betyr så mye! Takk!

    Nyt innspurten og finfin nyttårskveld til dere..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Så kult det ble med den vimpelen! Du er så kreativ!

    Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...