mandag 12. desember 2011

Pimping av julekuler

Julekuler, dobbelsidigteip, servietter og glitter.
Da jeg var på Smart Club sist, var det en mann bak i køen som hadde kjøpt kasser med Pink lady epler og i de kassene var det manger rosa julekuler. Jeg var den eneste som tok imot kulene, og jeg tenkte de kunne brukes til noe eller gjøres om.

Jeg festet dobbelsidet teip rundt kulen
Brukte det ytterste laget på en Ferm seviett og festet den på
rev så av det som ikke var festet til teipen
Du kan bruke glitter også

Jeg har bare brukt teipens bredde som mønster på noen og med bredere type dobbelsidet teip kan du klippe ut hjerter og stjerner eller figurer du selv ønsker å bruke. Har jeg nevnt det? Dobbeltsidet tape  er et must blant hobbysakene.



3 kommentarer:

  1. Utrolig kreativt. De kulene ble kjempefine. Så gøy å ha noe som ingen andre har maken til.
    Takk for tips!
    Ønsker deg en herlig kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Kult :-D
    Er ikke så mye som skal til bestandig...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Er det noen sak..,dette ble veldig fint!! (også var det lurt!!)
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...