onsdag 14. desember 2011

Hva vi har gjort i dag:)

Vi var å så på Lucia tog i barnehagen
Hadde besøk av farmor.
De eldste barna er endelig ferdig med trafikaltgrunnkurs, så eldstemann kan begynne å øvelseskjøre om en uke. Nr 2 må vente til han blir 16.
Nr 2 er ikke fornøyd med å komme opp i norsk muntlig og må sammenligne Hermann Wildenvey og 
Sigbjørn Obstfelder.
Jeg har vært å anskaffet flere krukker, glass og potter til våre spiseligegaver og kjøpt inn ingredienser til pølser og leverpostei:), det går ikke en dag uten shopping:(
Har nesten blitt enige om hva vi skal gi barna i familien.
Middag i dag ribbe med asiatisk vri, oppskrift her
Baconposteien vår, oppskrift her

3 kommentarer:

  1. Den øverste retten er meg, nam nam, ser deilig ut:=) Fin onsdag til deg, Liza!

    SvarSlett
  2. Det var da en effektiv dag!

    Føler at dagene flyr mens jeg stuller og steller litt her og litt der så jeg burde kanskje skrive en slik liste hver kveld. Forhåpentligvis ser jeg da at jeg har fått gjort litt.....

    Nå skal jeg skrive julekort!

    SvarSlett
  3. Ribbe på asiatisk vri er såå deilig!

    Fabelaktig førjulstid til deg og dine :)

    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...