fredag 30. desember 2011

Biblioteket work in progress

Nå står jeg foran soverommet mitt og tar bilde inn mot gutta/barnas del, sofaene vi hadde nede er blitt flyttet opp til deres tv-stue.  Vi elsker å lese og opp gjennom årene har det blitt en del bøker på oss og bibliotek-rom har alltid vært en drøm. Eldstemanns akvarium er litt malplassert her, men den bråker sånn at hun vil ikke ha den på rommet sitt.
Biblioteket er et rom som fører til alle soverommene. Dette er inn til jentene, minstemann er inn til venstre.
dette er ut til gangen hvor barna har sitt bad og trappen ted til 1. etg.
Gulvene i huset er i så mange farger at jeg har lyst til å male det, kanskje ikke hvit, for alt synes på hvitt, kanskje en lys gråfarge. Jeg liker egentlig gulvet som er lagt i "biblioteket", men lommeboken sier at vi kan ikke bytte alt nå.

5 kommentarer:

  1. Bibliotek <3 sååå koselig <3 ønsker meg også d når vi får flyttet i hus :)

    SvarSlett
  2. Åh så herlig med eget bibliotek *drømmer om det jeg og*

    Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  3. Du har ett fantastisk hjem.
    Og alle de bøkene. Klør i fingrene =)
    Gleder meg til flere herlige innlegg i 2012!
    Godt nyttår! :)

    SvarSlett
  4. Lekkert bibliotek og for et nydelig kjøkken du har!

    Ha en koselig kveld og et godt nytt år!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og dine en riktig trivelig kveld og et flott 2012!
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...