fredag 2. desember 2011

2. desember, mors kalendergave fra hennes små

Minstemann har pakket denne i følge storesøster og inni var det en
lekeskilpadde "du kan bare lånen den mamma" sa minstemann da jeg åpnet pakken;) Helt siden hun har vist meg pakken og der er ganske ofte den siste uken har hun fortalt meg at jeg kan bare og med trykk på bare, låne den:)

Jeg har ikke tenkt å vise hva jeg eller barna får hverdag, men noen ganger er det litt morsomt å dele litt vittigheter og omtenksomhet og det blir det mer av fremover i desember tror jeg.

2 kommentarer:

  1. Herlig..
    i fjor fikk vi voksne en kalender av minsten..hun hadde en luke for hver dag til oss..og der sto det ting hun skulle gjøre for oss...
    noen ganger sto det ting vi skulle gjøre sammen ..f eks kino..som vi selvsagt måtte betale selv..helt herlig!!
    Ha en fin dag!! og tusen takk for alltid fine kommentarer hos meg..
    God klem!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...