fredag 30. desember 2011

Kjøkkenet mitt

Hva har skjedd her? Tror ikke jeg har sett kjøkkenet så ryddig sier mannen min. For mange der ute ser det sikker rotete eller skal jeg si overfylt ut og da blir det fort rotete. Jeg må si meg enig med mannen min at det er mye mindre rot enn vanlig, sammenlignet med hvordan det ellers er er det til og med tom rom klang der inne når jeg snakker;) og det er ikke værst når det er så mye stæsj der inne.
Tenkte jeg skulle få huset nyttårsklart:) og startet med kjøkkenet.
Min bedre halvdel er ikke så glad i denne skiltsøylen;)
Og når jeg snur meg 180 grader rundt ser jeg rett på juletreet i stuen
Siste sushimåltid for i år
Fotografert etter tips fra Magiske foto:)



1 kommentar:

  1. Hei. Så fint kjøkken dere har, skulle ønske vårt var helt ferdig.
    Jeg setter veldig stor pris på deg og bloggene dine, veldig gøy å bli litt kjent med deg! Håper 2012 blir et magisk år, og jeg er fast følger!
    Hver gang jeg lesere kommentarene fra deg blir jeg så glad. God nytt år!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...