fredag 22. april 2011

Det er sol og det er snart sommer:D

Når været er son som den er i dag kan man ikke la være å gå ut, jeg kom ikke langt, bare ut i hagen.
Rydder og luker, det er en del sørgelige syn. Kjøkkenhagen, her må jeg nok ta i et tak og kanskje bytte ut kantene på beddene eller bare fjerne de rett og slett

Men så har du små solskinn
Tidligere inne pynt som har fått plass i ett av  beddene

Sies å være en form for urpåskelilje, En høst for en del år tilbake fikk jeg litt dilla på å bestille fra et plante postordrefirma, Bakker tror jeg det het og der fant jeg mye rart og mye av det overlevde ikke heller.

Dette minner meg om tiden i Sør Korea, hvor denne planten, asaleane og magnoliane vokster vilt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...