søndag 24. april 2011

Hage

Da har tiden kommet til litt hage arbeide. Jeg har ikke den største hagen, men stor nok og med altfor mange blomster bed. 

Her er ett utenfor inngangspartiet.
Som en kan se et sørgelig syn, ganske rotete, mye ugress og tørt løv fra ifjor.

Hver påske har jeg som sikkert mange andre mange påskeliljer som har visnet, påskepynt man har i potter og dekorasjoner rundt om i huset. For to år siden begynte jeg å plante de ut rundt omkring i hagen og her er ett av stedene jeg har dumpet løkene.

Jeg var på plantasjen i går og fant noen betongroser og tenkte at det kunne være fint å legge rundt om i steinbeddet mitt

Stakkars liten her har gresset nesten tatt over.

JULEROSE
før opprydding

JULEROSE
etter

PEONER
I fjor var det beddets stolthet, håper de blir like fine i år

HOSTA

Snøklokker som titter opp gjennom fjorårets gress

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...